miercuri, 28 martie 2012

New things

La inceput a fost un fel de dor de anii in care lucram de mana tot felul de lucruri: de la tricotaje pentru copii mei, cusatura artizanala, goblen, macrame... si nici eu nu mai stiu ce n-am facut. Dar in urma cu ceva vreme am descoperit ce nu facusem si m-a incantat peste masura: tehnica de broderie "tatting" cu acul sau cu naveta! Era greu sa incerc, mai ales ca navetele nu se prea gasesc in Romania (dar am reusit sa gasesc una), acele (lungi, speciale) nici ele nu sunt usor de gasit, dar omul doar ce nu vrea nu face:) Asa ca am inceputsa vizionez cele cateva filmulete de pe Youtube in care sunt tutoriale "tatting". Aici mi-a prins grozav de bine engleza, fara de care n-as fi reusit sa invat nimic de la americanca Marylee Rockley, care m-a cucerit de la prima demonstratie. Si mai e ceva:... mi-a placut mereu sa fac lucruri dificile de realizat, nu stiu de ce, cu cat mai greu e de indeplinit un lucru cu atat mi-l doresc mai mult:) Satisfactia e de cele mai multe ori pe masura muncii depuse! Bine ati venit, asadar, in lumea mea!
pattern by http://yarnplayertats.blogspot.com/p/my-free-patterns.html